Onze klanten beoordelen ons met een 8,2!

We hebben een 8,2 gekregen van onze cliënten! Dat cijfer ligt hoger dan het marktgemiddelde en is de uitkomst van het Tevredenheidsonderzoek dat Vier L elk jaar onder haar cliënten laat uitvoeren.

Wij scoren hoog (t.o.v. het marktgemiddelde) op de prijs/ kwaliteit verhouding, klantgerichtheid en de bekwaamheid van de medewerkers.

Het onderzoek wordt uitgevoerd door een onafhankelijk bureau in het kader van ons Blik op Werk keurmerk.

Dit doen we, omdat we het belangrijk vinden om vinger aan de pols te houden hoe onze diensten worden ontvangen. Omdat we het belangrijk vinden met onze dienstverlening nauw aan te sluiten en maatwerk te leveren. Omdat we willen blijven leren en groeien in ons werk. En vooral omdat we de best mogelijke bijdrage willen leveren in het werkend bestaan van onze cliënten. Mensen die vaak door een pittige transitiefase in hun leven gaan. Zij verdienen de best mogelijke begeleiding, kennis, coaching en support aan hun zijde. Dat is waar wij het voor doen.

We zijn trots op dit cijfer, omdat het ons streven bevestigt; waarde toevoegen en maatwerk leveren. Op naar de 9!